HUISREGELS
Voor vragen: raadpleeg altijd eerst de interne personeelspagina, te vinden in de groepsapp-bio.
AANVANG DIENST
- Wees minimaal 5 minuten voor aanvang omgekleed aanwezig.
- Haren in de keuken altijd vast & bij voorkeur geen nagellak op. Heb je dit wel? Trek dan even handschoentjes aan (zijn aanwezig in alle keukens).
- Kleding: nette broek & dichte schoenen. Vraag een shirt of trui bij je leidinggevende.
- Telefoon altijd in je tas of kluis, behalve bij het bezorgen (dan is het belangrijk dat je ten alle tijden bereikbaar bent voor je leidinggevende).
- Was je handen altijd grondig voor aanvang van je dienst.
TIJDENS DIENST
- Personeelsdrinken: Koffie, thee, water & limo mag je altijd pakken. Wil je liever iets anders? Overleg met je leidinggevende wat je mag/kan pakken.
- Bij diensten van langer dan 5,5 uur heb je recht op 30 minuten pauze. Echter mag je zelf kiezen of je 15, 30 minuten of geen pauze wil. Registreer deze altijd in L1nda.
- Valt jouw dienst onder een maaltijd? Dan zorgen wij voor een maaltje, het keukenpersoneel kan aangeven wat er gegeten kan worden. Helaas moeten wij daar een kleine vergoeding van €1,50 per dag voor vragen.
- Rook je? Overleg altijd eerst met je leidinggevende wanneer dit kan. Rook buiten het zicht van gasten en was na je rookpauze altijd je handen.
EINDE DIENST
- Zorg dat alle schoonmaak- en sluitlijsten volledig zijn gedaan en afgetekend.
- Controleer of alles op slot zit (deuren, koelingen, vriezers & opslag). Dubbel check ovens, frituur, tosti-ijzer etc of alles uit is.
- Werkshirtjes/truien gooi je na afloop van je dienst in de wasmand
- Pas je gewerkte uren altijd gelijk aan in L1nda, zodat je leidinggevende ze kan accorderen. Zorg dat dit iig voor de 1e van de maand gebeurd, dit i.v.m. de loonbetaling
VRIJ/ROOSTER/ZIEKTE
- Vul je beschikbaarheid in L1nda 3 weken voorruit in. Houd dit zo up-to-date mogelijk.
- Als je ingepland staat en toch vrij wilt, regel dan zelf een vervanger en geef dit door aan je leidinggevende.
- Bij ziekte: Altijd bellen! Raadpleeg de interne personeelspagina voor contactinformatie.
ALGEMEEN
Wij als Smeer’m vinden het belangrijk dat de gast nooit iets tekort komt en met een glimlach de zaak of LOChal verlaat. Zorg er daarom altijd voor dat de gast tevreden is. Twijfel je of er iets bij gemaakt of aangevuld moet worden? Of dat de gast tevreden is? Communiceer dit dan altijd met de leidinggevende. Verder vinden we het belangrijk dat je lekker in je vel zit en goed kan functioneren. Mocht er iets aan de hand zijn wat van invloed is op je functioneren binnen Smeer’m, geef het dan door aan Caro. Dan kunnen wij kijken hoe we hier rekening mee kunnen houden. Mocht je opmerkingen of suggesties hebben voor ons, horen we dit natuurlijk graag!
Veel werkplezier!